DIGITAL EDUCATION IN THE TEACHING AND LEARNING OF EXPONENTIAL AND LOGARITHMIC FUNCTIONS
Codeço A., Faria P.M., Araújo I. (2024) DIGITAL EDUCATION IN THE TEACHING AND LEARNING OF EXPONENTIAL AND LOGARITHMIC FUNCTIONS.
AN ACTIVE LEARNING METHODOLOGY TO IMPROVE ENGLISH ORALITY DEVELOPMENT SUPPORTED BY AN ONLINE DIGITAL TOOL
Cristina Cunha., Pedro Faria., Isabel Araújo. (2022) AN ACTIVE LEARNING METHODOLOGY TO IMPROVE ENGLISH ORALITY DEVELOPMENT SUPPORTED BY AN ONLINE DIGITAL TOOL. ICERI Proceedings
IMPACT ON STUDENTS LEARNING BY USING PHET INTERACTIVE SIMULATOR IN PHYSICS CLASSES
Passos Maria., Araújo Isabel. (2021) IMPACT ON STUDENTS LEARNING BY USING PHET INTERACTIVE SIMULATOR IN PHYSICS CLASSES. ICERI Proceedings
A First Usability Study of INTERNOVA E-Learning Platform as a Technological Resource for Agri-Food Businesses.
Faria P.M., Araújo Isabel., Lima J.E., Rodrigues D., Azevedo J. N., Pinheiro R., Faria S., et al. (2020) A First Usability Study of INTERNOVA E-Learning Platform as a Technological Resource for Agri-Food Businesses.. Proceeding of the 14th International Conference on Interfaces and Human Computer Interaction 2020 (IHCI 2020)
E-owl: A first usability study of a new e-learning platform for digital native students
Araújo I., Faria P.M., Azevedo J.N. (2020) E-owl: A first usability study of a new e-learning platform for digital native students.
A comparison under the RASE model of open-source e-learning platforms supporting video-streaming
Araújo I., Faria P.M., Lima J.E. (2020) A comparison under the RASE model of open-source e-learning platforms supporting video-streaming.
Potentialities of using an online platform to learn mathematics in engineering
Araújo I., Faria P.M. (2019) Potentialities of using an online platform to learn mathematics in engineering. Proceedings of the PAEE/ALE'2019, 11th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 16th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE)
Challenges and opportunities of the adoption of collaborative, multidisciplinary, project-based approaches: The case of NMSPCAM project
Faria P.M., Silva G., Araújo I., Moreira P.M. (2019) Challenges and opportunities of the adoption of collaborative, multidisciplinary, project-based approaches: The case of NMSPCAM project. Preparing Teachers and Students for Challenging Times in Engineering Education
TESTING THE LEARNING OF CHILDREN AND THE USABILITY OF A DIGITAL GAME PROTOTYPE: KNOWING A MONUMENT OF A CITY
Faria Pedro., Araújo Isabel. (2019) TESTING THE LEARNING OF CHILDREN AND THE USABILITY OF A DIGITAL GAME PROTOTYPE: KNOWING A MONUMENT OF A CITY. ICERI Proceedings
Utilizamos cookies próprios e de terceiros para fins analíticos. Pode configurar ou recusar os cookies clicando em “Configuração de cookies”. Também pode aceitar todos os cookies, premindo o botão “Aceitar”. Para mais informações, pode visitar a nossa Política de privacidade. Política de Cookies Configuração de cookiesAceitar
Manage consent
Visão Geral da Privacidade
Este portal utiliza cookies para melhorar a sua experiência enquanto navega no mesmo. Destes, os cookies que são categorizados como necessários, são armazenados no seu browser de forma a garantir o seu pleno funcionamento. Também utilizamos cookies de terceiros que nos ajudam a analisar e compreender como utiliza este portal.Existe a opção de não utilizar os cookies de desempenho, sendo que, a exclusão destes poderá afetar a sua experiência de navegação.
Estes cookies são necessários para o funcionamento da Plataforma e não se podem desativar nos nossos sistemas. Este tipo de cookies inclui apenas funcionalidades básicas, sendo que, estes não armazenam qualquer informação pessoal.
Estes cookies permitem que o portal forneça uma funcionalidade e personalização melhoradas. Podem ser estabelecidos por nós ou por fornecedores externos cujos serviços adicionámos às nossas páginas. Se não permitir estes cookies algumas destas funcionalidades, ou mesmo todas, podem não atuar corretamente.